dimecres, 18 de novembre del 2009

Sopotify, solució competitiva a la pirateria


Paul Brown, director de Spotify considera que es pot lluitar contra la pirateria amb una oferta legal. Brown ha desvetllat: "Fem que sigui molt fàcil. En el nostre cas no cal anar a cap botiga, sinó que l'oient escolta una peça i si li agrada en només dos clics la fa seva".
Spotify permet escoltar musica legalment i gratuïtament a canvi de publicitat.

"Permetem anuncis en àudio, com s'ha fet a la ràdio tota la vida, en imatges, dins de l'aplicació, i també dins de les nostres recerques per posicionar-se segons els gustos de l'usuari". L'avantatge respecte a altres formats publicitaris és que no arriba a ser publicitat invasiva, tot i que l'oient no es lliura d'ella. "Encara que minimitzin la pantalla, el sistema ho detecta i torna a reproduir la publicitat, d'aquesta manera oferim a l'anunciant garanties i la publicitat és més efectiva".

El que més els inquieta és la comunitat d'entusiastes nascuda al voltant del seu producte. "Encara no hem començat seriosament amb la promoció i el màrqueting perquè la nostra comunitat és la nostra fortalesa, volem conèixer-los molt bé i per això Twitter és un bon termòmetre"

Membres de discogràfiques i societats de gestió de drets d'autor declaren sempre el mateix missatge: la pirateria és responsable del descens de les vendes. També s'ha dit que "l'eMule és il·legal o que el 80% de la població descàrrega il.legalment de manera deliberada".

Clicant en aquest link entrareu a la pagina web oficial de Spotify.

I si voleu obtenir una conta gratuïta sense invitació mireu aquest video:


Font:
http://www.elgrupoinformatico.com/spotify-parece-ser-solucion-competitiva-pirateria-t6596.html